Alla inlägg under december 2013

Av Therese Waldenryd - 1 december 2013 05:13

Idag är det första advent och på något underligt sätt känna man sig förväntansfull.

Man  vill att alla ska ha det bra under julen, så många är mer givmildare mot andra som inte har det lika bra och alla gör det på sitt sätt.

 

Min stora dröm som jag har haft sedan jag var liten va att kunna bjuda in så många människor som sitter ensam och inte kan fira jul med någon.

Ha mat och kläder men även kunda ge dem ett paket.

 

Dock har jag ej dessa pengar men jag vet att jag kan ge i en liten skala.

Det är det fina med oss människor att vi kan hjälpa varandra och finnas där när någon behöver hjälp.

Många tänker -jo men alla gör inte saker för andra, nä det kanske det inte gör  och alla kan inte göra det heller, men det finns dock så många här ut som är eldsjälar som vill hjälpa 

och de tycker jag man ska ge uppskattning till.

 

Det är inte alltid pengar, kläder, mat många vill ha utan bara ens tid att lyssna och höra på sina medmänniskor,

 

Ha nu en härlig första advent.

 

 

 

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards