Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Tidig söndagsmorgon

Av Therese Waldenryd - 24 november 2013 07:23

Godmorgon där ute.

 

Vaknad som vanligt med värken kl 05, men för första gången på länge känner jag glädjen i kroppen. Varför vet jag ej för min värk har ej blivit mindre, tankar om framtiden är jobbig men ändå känns det skönt att ha den känslan igen i kroppen.

Jag är väldigt glad för det för det har varit många månader som har varit jobbiga men värsta tiden har varit då jag åkte in på sjukhuset och blev sövd pga mina kramper som inte ville ge med sig och en värk som gör att man blir galen för man kan ej göra det man vill eller sova en hel natt.

 

Sitter och längtar till kursen då jag får träffa mina underbara kurskamrater men samt att jag kommer ha mina tre minsta barn.  

 

Tänker ofta på min älsta dotter Nattis borta i USA, där hon suderar och hoppas det går bra för henne. Skulle så gärna vilja åka till henne men tyvärr klarar inte kroppen av en sådan resa.

Känner en stor sorg att inte ha henne hemma i Sverige i jul men jag tror och hoppas att hon får det bra.

Sedan har min vackra dotter Amanda som man tänker på då jag vet att det kan bli mycket ibland för henne.

 

Ja många tankar och känslor med oro finns där men ändå finns denna glädjen.

Idag ska jag njuta av denna känsla jag har i kroppen och göra nåot jag tyckte va kul förut

och det är att baka lite till imorgon oh sedan ska jag skissa lite.

Hinner nog med att säga hej till grannen lite och sedan blir det mys med ljus och lyssna på bra musik med min livskamrat.

 

Men först..... Ge hundarna mat för det är så synd om

Stripe för han tycker så himla synd om sig själv  .

 
 
Ingen bild

Jeanette

24 november 2013 07:55

Japp jätte synd om honom hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Waldenryd - 24 mars 2015 06:37

      Du som börjar läsa tänker jaha nu ska hon skriva om sin värk eller all mat hon lagar.Jag förstår att det vara jobbigt att läsa mina statusar eller andra som har värk eller osynliga åkommor, för vi är inte ni. Vi som går med värk...

Av Therese Waldenryd - 5 januari 2014 09:25

2012 och 013 har varit 2 år som har varit väldigt jobbiga med sjukdomar och annat elände. Idag sitter jag med 2 sjukdomar som inte vill lämna min kropp hur mycket jag önskar dem bort eller kämpar. Jag kommer ha dessa sjukdomar tills jag kommer dö v...

Av Therese Waldenryd - 1 december 2013 05:13

Idag är det första advent och på något underligt sätt känna man sig förväntansfull. Man  vill att alla ska ha det bra under julen, så många är mer givmildare mot andra som inte har det lika bra och alla gör det på sitt sätt.   Min stora dröm so...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards